Forum Dunmore Strona Główna Dunmore
Dumore Irish Dance Academy

POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

I'm new to weightliftingbrWell, I'm 15 and about 140lbs._290

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dunmore Strona Główna -> Letnia Szkoła 2011
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HartgraveN6b
havy jig? łapię w mig

PostWysłany: Sro Cze 04, 2014 11:05    Temat postu: I'm new to weightliftingbrWell, I'm 15 and about 140lbs._290 Odpowiedz z cytatem